All to you

Då taggar vi för läger!
Det känns en aning overkligt att det är dags. Lägren brukar ju som ta plats på sportloven, inte påskloven, och detta har rubbat min inställningsbalans i frågan. Dock ska det bli utomordentligt trevligt. Vi är inte så många som far i år, max ca 20, och det gör nog att stämningen kommer vara på topp i den lilla grupp vi kommer formas till. Övade med lovteamet tidigare idag och det kommer bli najs bajs att få spela. Vår sångare kunde tyvärr inte fara på lägret så jag och Sankan får göra vårt bästa. Sjunga är inte riktigt min grej känner jag, men hoppla, det går nog bra ändå.
NU ÄR ÄNTLIGEN FASTAN SLUT. Makaroner och Falukorv. Vilken fulländad kulinarisk upplevelse, gastronomisk perfektion i varje tugga..
Vi firade påsken out at the land hos farmor och farfar men kom hem igår. Var en sväng förbi ursviken då och spelade pingis med Alfen och Barsk.
Nu peppas det läger!
Nu är det mat! Köttmat <3 (mindre än roten ur nio)
Tog fotot i Danmark på vägen till England. Jag gillar Våren. Kom snart är du snäll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0