Bazinga!

Schenare zigenare! Ehmn.. (Ville bara hitta ett alternativ till "Hej allihopa", men det där var kanske inte så lyckat). HURsomHElst, här är jag nu, mitt i en lördag som har föregåtts av en mindre vanlig vecka. Fick, som jag försökte indikera i det förra inlägget, en spark i huvudet i måndags. Alltså inte fordonet utan en sådan som skapas av en fot i rörelse. Kände mig inte så jätterisig just efteråt men var ändå hemma från skolan en snutt för säkerhets skull. Men sedan på onsdagen så började jag må massa värre så då blev det akuten också fick jag sova över på lasarettet. (Hade din pappa som doktor där på morgonkvisten Mattias;0)).
Det var inget mer än en vanlig hjärnskakning i alla fall, som tur var. 4 dagars missad skola däremot!! Ser inte framemot att ta igen det här. Och sedan ingen fotboll på typ 2 veckor. Yey med stort Y! MEN det finns bra saker också, melodifestivalen börjar ikväll, mamma har gjort kladdkaka och dom har skotertävling på viken här utanför. (Det sista var ironi, skotrar=massor av äckligt ljud och C02-utsläpp)

Känner att jag saknar studset och flytet när jag skriver idag. Ni får ta hänsyn. Eftersom jag inte är någe kul idag så fortsätter vi med youtube-länkandet och låter någon annan vara det.
Kan förresten sedan unite inte tänka ordet youtube i huvudet - jag tänker JotobÈ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0