Från och med du

Hej och hej! Godkväll från andra sidan midsommar. Campingliv + böcker + grönt + musik + mat + fotboll + släkt + prat för den som undrade. Helgen alltså,  beskriva i detalj är väl ingen till gagn; skulle en gammal tant ha sagt ty jag är ung och dum. Har smällt ihop en liten liten låtlista. Sommar tvåtusentie Den finns där även om du inte ser den.
Konstigt vad det krånglar idag då. Jag får be om ursäkt om det inte syns att jag sprudlar för det gör jag. Kan till och med använda smilys för att bevisa det =). ^^ :D.
Kom på mig själv med att längta efter en fysiklektion! Jag måtte vara galen. Men vi ses väl där om två månader, nv2a och peter och döda katter.
Nu ska vi ha sommar. Imorgon är sista träningen innan uppehållet. Imorgon kommer han hem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0