Jag såg dig springa över skaren

En lördagmorgon i sängen/sömnen. Är alltid så skönt att få driva tröttheten ur ådrorna med hjälp av att göra ingenting. Bara en vecka till att klara av nu, med fyra små skolprojekt knutet till sig. Kanske inte med betoning med små men det känns bättre då. Gillar också känslan av att cykla den där sista biten över bron och hem klockan efter mitt i natten en helgkväll. Det är inte mörkt men dovare än på dagen och man har en känsla av att man är där man ska vara. Kind of.
Hannas hund heter Mirja och är söt och blöt och valpig. Kanske borde ägna mig åt svenska nu men det sparas så lätt till söndag.. Om två timmar ska jag justja vara någon annanstans.
och här kommer dom jag ser dom mellan träden

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0