Vart tog den där elden vägen

Och vad gör man uppe så här tidigt? Hade en tanke om biologijobb för första gången den här veckan men visade sig att jag inte fixat hem dokumentet. Man borde nog ut i solen istället, hämta cykel osv. Var på 18-årskalas och korvutdelning igår. Kalaset bjöd på myrjakt samt nintendo64 medan varmkorven förde med sig en del djupare samtal och givarglädje.
Kyrkans födelsedag idag, och hur man än vrider och vänder på det måste jag hämta min cykel. Gränsen mellan dröm och verklighet kan tunnas ut genom både en drömliknande verklighet eller alldeles för gråtråkiga drömmar. 17 dagar i flera bemärkelser.  Kom på att jag helt enkelt kan skriva biologifrågorna i ett annat dokument. So long!
Ta mig tillbaka men mest framåt, det var inte bättre förr men det ska bli bättre framöver och nånstans har man i alla fall kommit när man vet vad man behöver. KLICKA HÄR DÅ.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0