Bollen är tung och liten men jag kastar den ibland

Satt ett tag på betongklumparna nere vid vattnet idag och allting var så vackert att det kändes som man hällt mjuksmedel i luftstrupen på mig. Livet kan vara ett välda pussel ibland men också otroligt skönt när man bara är där man är. Skriver om Hjalmar Branting. Fick ett il av överambisiotet. Är det ens ett ord? Svar: nej.
Förövrigt så....
Måste man ta hänsyn till formens storlek när man bakar kladdkaka
Tycker jag det var löljligt av SDarna som så barnsligt gick ut från storkyrkan vid invigningen av riksdagen. "Ska alla människor vara lika mycket värda vill vi inte vara med". Spring och tjura i sandlådan ni bara.
Får man inte diska fosfatjonskoncentrationsmätningsredskap med diskmedel.
Borde du kolla in dom här videosarna:







En sån kanske jag ska satsa på att bli när jag blir stor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0