112

Erhm. För att klara det här lite snabbt: Det är valdag idag, Sd kommer in i riksdagen och den svenska enfalden skrämmer mig så att jag blir arg och får ont i magen. Bryr mig knappt vem som vinner. Alliansen kan gärna få egen majoritet bara för att. Och rucka gärna lite på den socialdemokratiska självgodheten här i närtrakten.
Annars har jag haft en fin helg. Varifrån får folk sin energi är dock en fråga på min hjärna. Ska man bli pigg av att sova eller hur var tanken från början? Kanske dags att byta ut frukostflingorna mot super-extra-orka-med-allt-och-var-en-super-människa-piller. Fast justja, det är väl det som kallas doping?
*
LÄXOR JAG HATAR: dom där man måste ta med hem. Som surrar runt huvudet som en elak bisvärm. "Gör mig, gör mig, lata människa" haha suck xD Bara att slå spiken i kistan för att se om det tar skruv. Badampam krasch.. Eller så inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0